Saturday 16 January 2016

Onder constructie

De meeste van mijn blogposts zullen in het Engels verschijnen, omdat dit nu eenmaal een groter doelpubliek bereikt. Maar aangezien niet iedereen zijn Engels misschien voldoende is, of het gewoon gemakkelijker vind om instructies/recepten in het Nederlands te doen, en Nederlands is immers mijn moedertaal, zal ik proberen om zoveel mogelijk/alle posts te vertalen. Als je verzoekjes hebt om een bepaalde post te vertalen, laat dit dan gewoon weten, en dan doe ik die eerst ;)
Voorlopig ben ik net begonnen met deze blog, maar ik zal binnenkort de paar posts die ik heb reeds vertalen. Helaas laat Blogger niet toe om echt een volledig tweetalige site te hebben, dus de rest van de site is in het Engels, maar alle posts in het Nederlands zullen hier verschijnen.

No comments:

Post a Comment